You, the petitioner
Fotofacbook1

Help zwerfdierstichtingen met betere wetten en regels

20,322 signatures

Stop de praktisch onuitvoerbare regelgeving voor zwerfdierstichtingen waarvan vrijwilligers zich met hart en ziel inzetten voor een betere toekomst voor zwerfdieren.

Petition

We

Vrijwilligers van zwerfdierstichtingen

establish that:

• Dat de Nederlandse overheid zwerfdierstichtingen, die zich aan de wet houden, hindert in het helpen van buitenlandse zwerfdieren.
  • Stichtingen zonder winstoogmerk worden over één kam geschoren met malafide handelaren
  • Het is daardoor onmogelijk geworden om op diervriendelijke wijze zwerfdieren een beter leven te geven.
  • Door het wegvallen van de stichtingen zal het aantal illegaal geïmporteerde honden en katten door malafide handelaren toenemen.

and request

Een duidelijk onderscheid te maken in wet- en regelgeving tussen legale stichtingen zonder winstoogmerk die buitenlandse dieren herplaatsen en commerciële dierenhandelaren. Goede wet- en regelgeving te creëren, inclusief handhaving, die de malafide dierenhandel daadwerkelijk tegengaat.

Sign this petition

We e-mail you a link to confirm your signature. Your data will not be shared with third parties and remains with the Stichting Petities.nl. Your name and place of residence will only appear if you choose this. Read more about this in our privacy statement.

Addressed to:
minister